maandag 21 maart 2016

Een zeemeeuwachtige winnaar

Bent u een beetje zeemeeuwachtig?


Over wie er won, het boekje 'Wat zeg je?' van Lien Geeroms?
Ik hou u niet langer in spanning. Random Generator bezorgde me deze keer niet zoveel telwerk:
Saskia, mail je gegevens even naar mindthewhale (at) gmail (dot) com!
Treurig omdat je niet won? Beur jezelf even op met de reacties die ik kreeg op de weggever. Ik moet al lachen als ik er aan denk. Niet vergeten te noteren dus, die uitspraken van uw koters! In 'Wat zeg je?' bijvoorbeeld!

3 opmerkingen:

  1. Joepie!!!
    Mijn oudste zegt nu al, dat wordt mijn boek voor mijn toekomstige kinderen. Zal ik dan al maar investeren in nog twee exemplaren om de kerk in het midden te houden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ha, die kinderen van mij doen nog af en toe eens versprekingen, maar loggen mij hier op mijn tablet nog meer uit tegenwoordig :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vermoedde al zoiets, ik vond het een aangename kennismaking met Lorenzo. ;-)

      Verwijderen

Curieus naar wat jij er van vindt!