vrijdag 24 april 2009

Leve de herwonnen vrijheid!



Alweer een babyfeit van dertien-in-een-dozijn, maar elke eerste keer is hier het vermelden waard!
Liv is de zes weken gepasseerd, dus tijd voor het experiment met afkolven en flesjes. Want als dat lukt kan ik ook eens weg zonder het dametje. Niet dat ik ze beu ben en wil inruilen voor een bioscoopticket. Maar ik zal er toch van genieten, eens een avondje uit mijn melkkoe-rol.

Beetje sparen en toen hadden we een flesje vol in de frigo staan. Dus riepen we Livs vake even weg van het keuken-installeren om Liv op zijn vuile werkbroek te placeren en haar een flesje te geven. (Na een kwartier geknoeid te hebben met de flesverwarmer. Iets zegt me dat we dat beter op voorhand hadden getest. Tja.)

Het is geen flesweigeraar, onze bolle buik. Integendeel: ze slokte vrolijk haar 130 ml naar binnen en bedankte haar vake daarna met een boertje waar hij met moeite tegen op kon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Curieus naar wat jij er van vindt!