woensdag 8 juli 2009

Nieuw

Liv leeft onder de veilige hoede van haar vake-in-ouderschapverlof, want ik heb: Een nieuwe werkplek! En die is: Leuk!

Eén voelbaar nadeel: ik ben niet gewoon te werken in een gebouw met airco. Gevolg: mijn sinussen halen het wat opstropping betreft met gemak van de Brusselse ring op een regenachtige maandagochtend om acht uur 's ochtends. Alle ademruimte wordt me ontnomen.

Eén zichtbaar voordeel: als ik uit het raam kijk (een actie waarvoor ik mijn hoofd zo'n 45° naar rechts dien te buigen) dan zie ik dit:
(Hier zie je het nog beter).

En dat is dan nog maar een view op een druildag als vandaag. Als de zon schijnt ziet het er nog meer uit als een kabouterwereldje met minitreintjes en minimensjes. En daar krijg ik dan weer ademruimte van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Curieus naar wat jij er van vindt!