donderdag 24 april 2014

Workshop: turnzak met een hoekje aan

Herinnert u zich deze nog? 

Helders turnzak, het zakje 'met een hoekje aan'? Een plezant en snel projectje en toch net iets meer dan gewoon een recht zakje. Een hoekje meer, laat ons zeggen.



De werkwijze voor dit zakje komt, u raadt het al, in Zo Geknipt 2! Dat boek wordt net als de eerste versie, een mix van snelle en wat ingewikkelder patronen. Dit is een voorbeeld van de een-avond-projecten. 

Geen geduld tot het verschijnen van het boek? Dan hebben de snellen onder u kans op een sneak-preview. Nu zondag geef ik een workshop in het Naaikaffee in Aarschot en er is nog een beetje plaats! Je leert er dit turnzakje maken in kleuter- of lagereschoolversie. Weinig tot geen ervaring nodig.



Liever aan de slag met tricot voor schattig babygoed? Missy N is ook present en geeft een workshop Sam-maken. Ook dubbel en dik de moeite: zo'n Sam is een van de enige patronen die ik in mijn leven al meer dan 1 keer maakte. En voor een bandwerkhater als mezelve, wil dat al wat zeggen!




4 opmerkingen:

  1. Jammer dat Aarschot zo ver uit de richting ligt. Ik wacht dan maar op het naaiboek dat in ieder geval op mijn 'wanted'-lijstje komt te staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij is het veel te ver om naar de workshop te komen dus maar geduldig wachten tot het boek uit is en dan snel naar de boekhandel,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof, tof = cadeauinspiratie voor al die verjaardagsfeestjes waar de zonen heen moeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk!
    Ik ben reuze benieuwd naar jullie tweede boek!

    BeantwoordenVerwijderen

Curieus naar wat jij er van vindt!