vrijdag 24 februari 2017

Believe in magic








14 opmerkingen:

  1. Always be yourself; unless you can be a unicorn. Then be a unicorn.
    Om het bij de quotes te houden ;-).
    Schitterend echt.
    Dat waren ongetwijfeld véél verwonderde lachende gezichten deze morgen bij de schoolpoort.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik spotte een stralende ster op de speelplaats, zag er prachtig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zien ze er beiden stralend uit. Die ster is duidelijk een sterk staaltje van jouw ingenieuze ontwerptalent en die eenhoorndiadeem is een echt pareltje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatjes! Verliefd op jouw creativiteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die gaan een pracht Carnaval tegemoed

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jawaddedadde! Dat laat ik niet aan mijn dochter zien, of ik hang er ook aan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend! Weer een bron van inspiratie voor volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. waaaa die eenhoorn-diadeem is echt schitterend. Zag hem ook al op Pinterest passeren maar bij mij zou dat er toch wel weer een pak amateuristischer uitzien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, super, ik denk dat die diadeem net zo veel werk was als het sterrenpak als geheel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Achter mijn virtuele voordeur is het stiller dan aan de jouwe, hoewel er achter de schermen wel genaaid werd. Er wachten heel wat foto's op blogruimte, maar de woorden willen niet mee en dus komt het er niet van. Als dit hier geen oplossing is: woordvol en toch woordloos bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen

Curieus naar wat jij er van vindt!