zaterdag 6 juni 2009

Zelfgemaakt, the sequel

Voor de mensen die het verhaal van de Treesslofjes hebben gevolgd: bij de jongensversie stelde ik voor om de sok onder het vilt vast te zetten, zodat je een soort turnpantoffel krijgt. Ik heb het eens getest:

De sok zit mee vastgestikt onder de siernaad. Die naad doet het geheel er een beetje van-bij-de-indianen uitzien. Maar dat heeft nog wel iets, vind ik.

(Wie 'Calender Girls' heeft gezien weet dat ik voor de foto beter een uur had gewacht. Zodat de afdruk van Livs sokken uit haar beentje verdwenen zou zijn. Maar ach, voorlopig heeft ze nog geen modellenambities. Dus lieten we het maar even zo.)

Liv heeft intussen ook een nieuwe tuinbroek, nadat haar vader een vestimentair veto had gesteld over de vorige, wegens sound-of-music-allures. 
Deze mag ze wel aandoen:

6 opmerkingen:

  1. dat is niet slecht, hé, die broek, maar die vorige was nog mooier. Mijn wedeerhelft zou hert moeten proberen, zijn veto stellen. Hij is het type van immer vuile werkbroeken en hangtruien (*zucht*) en ik zou ook wel eens mijn veto kunnen stellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Werkbroeken, hangtruien, en een torso dat naar noeste arbeid ruikt, het kan iets hebben! Maar inderdaad niet bij alle gelegenheden. :-)

    Ik vond de vorige broek ook beter. Maar zolang dat vestimentair veto een "go" is om nieuwe stofjes te kopen zodat ik verder kan prutsen, geef ik er met graagte aan toe. Die sound-of-music-broek, daar doen we dan wel eens een ander kindje plezier mee. Eentje met een vader met smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En deze zijn helemaal fantastisch!! die ga ik ook uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en eerlijk, ik vind dit broekje ook heel leuk, maar de vorige nog leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schattige slofjes en broek (ook niet zeker of je de vestimentaire voorkeur van de vader in deze moet volgen ;-)
    maar vooral schattige dochter
    mooie foto van een content kind :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aaaa, zo een vrolijke dochter!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Curieus naar wat jij er van vindt!