donderdag 25 oktober 2012

Boekenfeest: give away

Oh maar kijk, wat heeft mijn vogel nu gevangen? 

boekenbeurs

Een parkeerplaats, een pen en de garantie dat ik die ga gebruiken om mijn handtekening in boeken te placeren. Op de boekenbeurs zowaar! Dat wordt spannend. Want ondergetekende mag dan wel graag lezen, en haar wereld draaide de voorbije maanden om 'boek', op dat boekenfeest is ze nog nooit geweest.

Gaat u mee? Jaja, ik meen dat. Ik geraak wel binnen met dat pas-ding, denk ik. Maar achter mijn vogel z'n oren zitten nog wat tickets en die zijn misschien wel voor u! 

Uitgeverij Van Halewyck arrangeert ons eigenste VIP-moment op donderdagavond 8 november, van 18u30 tot 21u00. Voor iedereen die een hand toestak. We heffen daar het glas met onze testers, helpende handen, modellen, adviseurs, fotografen, vrienden, familie én bloglezers! Want zonder blogs en plezant publiek, was Zo Geknipt! er nooit gekomen. 

Wil je dus ook heel luid santé roepen en ons intussen langs je neus weg nog je ingewikkeldste naaivraagstuk voorleggen? En van de gelegenheid gebruik maken om te bekijken wat voor leeslekkers de rest van de beurs te bieden heeft? Reageer dan onder dit bericht voor maandagavond 29 oktober om 17u. Uit de reacties vissen we 15 winnaars, die een duo-ticket in de bus krijgen en mee mogen vieren op 8 november!

Wie niet kan komen of niet wint, kan ook op andere momenten bij ons terecht voor een krabbel en een babbel.

Proost, alvast!

104 opmerkingen:

  1. Zalig! Ik stoot hier weer op Zanne Tomaat. De perfecte afsluiter van de dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och super, daar wil ik natuuuurlijk graag bij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor! Daar wil ik gaarne bijzijn!! Dan kan ik ineens (eindelijk) uw boek kopen en laten signeren door alle betrokkenen enzo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, zo'n eigen pas, leuk zeg! Ik ben zelf verhinderd dus laat dit aan de andere lezers, vast geïnteresseerden genoeg... Geniet van je avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben er ook graag bij natuurlijk! Kan ik het boek laten signeren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. IKKE IKKE IKKE !!!! EN DE REST KAN STIKKEN :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Naaien werkt helend! Kocht jullie boek en ging aan de slag, de ideale therapie om mijn hoofd leeg te maken van de zorgen om Guust en wat zijn ziekzijn aan gevolgen heeft. Ideaal om mee te vieren dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhh tof! Mhmhm daar zou ik wel heel graag bij willen zijn! Lang geleden dat ik nog naar de boekenbeurs ging, en nu dat al die geweldige boeken te koop zijn! Ik hef graag het glas met jullie dus!!
    Laat maar iets weten...
    Liefs Elinemien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw zeg, ziet er top uit :) Haha, ik wil ook wel afkomen en santé zeggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig!! Super pas, en wat fijn dat ik niet met de loterij hoef mee te doen :) Zie je 8 nov!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tuurlijk! Ik toast alvast op jullie succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk!hard werken heeft zo zn voordelen!ik doe graag mee!Ben zelf ook nog nooit op de boekenbeurs geraakt,dus wie weet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik durf hier nauwelijks wat schrijven, want ik betwijfel sterk dat ik recht heb op zo'n felbegeerd ticket: ik las al heel wat op je blog en heb al enkele leuke ideetjes opgeslagen voor wanneer onze kleine buikbewoner te voorschijn komt, maar een zinvolle en creatieve bijdrage kan je van mij voorlopig niet verwachten... Een dikke proficiatknuffel uiteraard wel en van ganser harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zalig die kaart. Iets om terecht fier op te zijn! De boekenbeurs is vlakbij dus altijd kandidaat om op jullie succes te klinken!
    Annick

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tof! Ik wil er zeker bij zijn :) Want zonder u had ik nooit de Amsterdam tas gehad, die de echtgenoot hier voor mijn verjaardag had gemaakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wil ook wel! Een stok achter de deur om de de projectjes af te krijgen en het resultaat te laten weten :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ok, ik heb jullie boek al, en het is zelfs reeds gesigneerd...
    Maar toch zou ik er nog graag bij zijn hoor;-)
    Het zou voor mij trouwens ook de eerste keer zijn op dat evenement...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Och dat méén je niet! zalig zou ik dat vinden. En het feit dat ik nu al zit te zweten over wat ik dan moet aandoen, neem ik er zelfs graag bij! Ik kijk ontzettend uit naar jullie boek - en 't zou geweldig zijn ook naar jullie in het levensecht te kunnen uitkijken! Graag dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lijkt me super leuk! Een beetje compagnie voor omabetty zou ook wel heel tof zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Awel ik ga ook meedoen :-) ben al lang niet meer naar de boekenbeurs geweest ('t is nochtans achter mijnen hoek, bij wijze van spreken)...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik doe mijn gokje en waag een kansje je weet maar nooit ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  22. DAT lijkt me nou echt ontzettend leuk. Ik ben boekenliefhebber EN hou van alles wat te maken heeft met textiel. Dus doe ik graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. jullie passen perfect in het boekenbeursthema en ik laat mijn boek graag signeren door superheldinnen!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Stop met vissen, Uwen diksten vis zit hier!
    (Hopelijk helpt dat wat) En zoniet veel plezier aan de geluksvissen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. En inderdaad... omabetty zal er ook zijn. Zou het schminkstermeisje van het boek er ook zijn en dan ook haar spulletjes bijhebben natuurlijk. Zanne en omabetty zouden dat geweldig vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ofcourse wil ik daar bij zijn! Laat maar komen die bubbels enzo!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Yes, ik wil er ook bij zijn en jullie leren kennen in levende lijve

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Count me in too !!! Zou super zijn !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Yoehoe, dat belooft, bij die gezellige drukte wil ik ook zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat enig! Daar wil ik ook graag bij zijn. Ikke ikke ikke want ik wil een handtekening in mijn boek over stikken! In ieder geval heel veel plezier daar en dan, geniet met volle teugen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. O Ik zou zooooo graag meegaan!!! Dus ik waag heel graag mijn kans!! en ik weet al wie ik mee ga nemen!!!!!!! Joepie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik zou graag komen en waag graag een kansje....

    BeantwoordenVerwijderen
  33. jUPSIE ikke ook!!! Kei plezant ;-) Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat zou ik het leuk vinden om erbij te kunnen zijn ........ wie weet ???

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik heb voor die avond een afspraak bij de tandarts maar die zeg ik met veel plezier af moest ik winnen! Ik heb het boek al maar nog geen krabbels erin...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik waag graag mn kans. Lijkt me uniek om erbij te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Awel, da lijkt me nu eens supertof se :-) Sowieso al veel plezier gewenst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Nog nooit op de boekenbeurs geweest. Staat nog wel op mijn verlanglijstje.
    Liana

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh dat lijkt me nog een perfect uitstapje voor de kleine pruts uit de buik komt! Ik kom graag eens meepiepen! grts

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Daar wil ik ook bijzijn! Een glaasje drinken op een mega-succes voor jullie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Het boek heb ik al, maar een bezoekje aan de boekenbeurs om er een krabbel in te laten zetten, zou het compleet maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Santé, proost, hoera, hiephoi en veel bubbels, daar wil ik graag bij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh, fijn, daar wil ik wel bij zijn! Ik kan dan na mijn dagje op kantoor 'gewoon' de autostrade oversteken en bij jullie komen toasten op het nieuwe boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik wil ook een kans wagen! Ik heb het boek al maar wil jullie wel een 'live' zien! Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  45. reden genoeg om te vieren, en ik zou er graag bij zijn...! proficiat voor het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Daar wil ik hééééééééél graag bij zijn!! Jullie boek heb ik nog niet, maar het staat op mijn kerstverlanglijstje. Misschien zijn jullie dan wel de laatsten die me met megabolle buik mogen begroeten op dit officiële evenement. En nu ga ik duimen voor een kaartje... :-)

    Dikke zoen en hopelijk tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Kies mij! Kies mij! Kies mij! mijn 2 favo dingen op een plaats samen: stikken en boeken! Kan niet stuk he! Proficiat met jullie boek! Staat op mijn verlanglijstje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. ooow ik wil ook wel een kansje wagen! leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik wil wel mee komen klinken op jullie! Ik zal daar nog wel volk tegen komen dat ik ken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. 2 madammen 2 boeken om te laten signeren 2 porties extra gezelligheid 2 curieuzeneusen 2 koppige kopspeldjes 2 naaimachines 2 dosissen vrolijkheid helemaal gratis in ruil voor 1 duoticket ! Als dat geen deal is ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  51. 2 madammen 2 boeken om te laten signeren 2 porties extra gezelligheid 2 curieuzeneusen 2 koppige kopspeldjes 2 naaimachines 2 dosissen vrolijkheid helemaal gratis in ruil voor 1 duoticket ! Als dat geen deal is ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Oh ja, daar wil ik graag bij zijn! En ik weet ook al wie ik meeneem als duopartner!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. T zou zot zijn om hierop niet ter reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Lijkt mij een ideaal uitje, ik zou graag komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Oh, zo super, dat zou ik wel willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik ben kandidaat! duimen, duimen, duimen duimen nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. OMG dat zie ik volledig zitten. Het zou voor mij de eerste keer zijn op de boekenbeurs. Als vuurdoop zou dit dus kunnen tellen.
    Dus, ik waag hier mij kans voor een duoticket. Je weet immers nooit he

    BeantwoordenVerwijderen
  58. De boekenbeurs is zo'n jaarlijks uitstapje van mij maar dit zou het toch af maken :) dus ikke, ikke, ikke !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. ik ben er ook nog nooit geweest (als fervente lezer), dus dat zou wel heel fijn zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Daar wil ik ook wel bij zijn!!! Santé!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik waag ook mijn kans!!!Boekenbeurs nog nooit bezocht!

    Annie.Vanderloock@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  62. oooh! Ik wil ook wel met een glaasje komen klinken op jullie gezondheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. ik wil ik wil!!

    janssenssara@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Met het geld dat ik uitspaar met een winnend ticket, kan ik jullie boek gewoon kopen en laten signeren. Ik wil wel winnen hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hallo Sanne en Riet, ik wil een poging doen om dat duoticket te winnen.
    Ik heb al in gedachten wie ik ga verrassen als ik dit ticket win. De konijnenpoot en het klavertje vier ligt al klaar. 't Kan maar helpen hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wel Riet, Nes&Nijn zouden er wel bij willen zijn. Al was het maar om jou eens terug te zien. Ondertussen als echte auteur op de boekenbeurs! :) Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik wil graag komen! Veel plezier op de boekenbeurs alleszins

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik waag ook graag mijn kans. Duimen maar.
    eefje_van_asch@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Hallo,
    Voor mij is de boekenbeurs één van de topevenementen van het jaar. Ik kijk er steeds naar uit. Het zou leuk zijn mocht ik eens gratis binnengeraken, dus ik doe graag mee als trouwe bloglezer en blogster.
    Ik wil zeker met jullie mee een glas komen heffen op dat prachtige boek dat jullie maakten. Het geluk was al aan mijn kant want ik bezit reeds een gesigneerd exemplaar. Ik hoop te komen pronken met een zelfgemaakte tas uit jullie boek.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik zou ook heel graag willen komen. Daarom wil ik bij deze ook mijn kans wagen. Een exemplaartje van jullie boek heb ik al in mijn bezit, het eerste stuk is al gemaakt :-).
    Heel veel succes op de boekenbeurs en nog eens een dikke proficiat met dat mooie boek!
    groetjes,
    Marieke Buerman
    marieke-en-dirk@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik waag ook graag een kans om op jullie succes te komen toasten! Alvast heel veel succes gewenst op de boekenbeurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Het boek heb ik al, de tickets zijn welkom. Het is nog nooit gebeurd, maar wie niet waagt...
    Misschien tot dan!
    sandra.rots@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik ding graag mee.
    Niet voor mezelf, maar voor mijn man die naaien kan.
    En dat dan weer niet voor hem, maar voor mij en onze klein man die
    van jullie ontwerpjes willen genieten (grijns, grijns).

    Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Daar kom ik graag voor naar Antwerpen, een boekenbeurs is altijd een geweldig evenement, met jullie wil ik graag kennismaken en proosten op het succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Lijkt me het einde om te komen, en u te ontmoeten en mee te vieren dat het af is. graag win ik er een voor mezelf en voor mijn vriendin
    www.vanrenee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Awel ja, ik doe mee. Bubbels, naaimachine, een goei vriendin om mee te nemen en meteen de kans om de schrijfsters te kunnen aanraken! Ik kruis de vingers.
    groeten en goe bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Super gewoon!!! Mijn jaar is niet geslaagd zonder een bezoekje aan de boekenbeurs!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. WAUW al zoveel reacties! Ik zou er heel graag bij zijn! Een glaaske drinken op jullie succes ! Absoluut!
    Nu duimen olé
    lieve groeten madame Volt
    fieuw dat ik nog net op tijd ben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ja, Vip spelen lijkt me wel wat...(borrelen ook wel zenne)en dan ineens dat boek is binnenste buiten keren en nog meer van die leuke dinges maken die erin staan. Yep, en die donderdag ben ik vrij....
    gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  80. ik wil met plezier mijn naailes een keertje overslaan

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Oh, daar willen we al te graag bij zijn! Tjsing!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Hey,

    jaren geleden dat ik naar de boekenbeurs ging! ik zou er graag nog eens tijd voor maken. dus laat die kaartjes maar komen ;-)

    in ieder geval proficiat met al jullie harde werk!
    en geniet er van!
    groetjes
    charlotte
    ch.vermeulen@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  83. oh ! ik gaf jullie boek kadoo aan de dochter. die nog niks wist van naaien en nu besmet is met het naaivirus!
    een ticket voor boekenbeurs en een vraag voor jullie zou toch wel super zijn zeg! ik duim dus dat is win. voor haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Om het boek te bewonderen moet ik al niet meer op de boekenbeurs zijn. Ondanks zijn -toch nog maar korte- verblijf in mijn knus kamertje, heeft hij mijn stikmachien al vele uurtjes vrolijk doen ratelen, en zijn resultaten al menig harten doen sneller slaan! ( Het mijne op kop, dat spreekt voor zich (; )En als je dit kan vieren en en-passant je twee grote stikheldinnen in levende lijve kan ontmoeten, tja.. waar kan een creatief meisje nog meer van dromen!(:
    Hiermee wil ik jullie in één keer heel erg bedanken voor al die fijne uurtjes stik-vertier, proficiat met jullie boek en MERCI!
    Groetjes, Margaux xxx
    margaux_nys@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  85. oeh VIP! daartegen zeg ik geen neen.
    trouwens dikke proficiat met jullie boek, de uitleg is echt één van de beste die ik al heb gelezen en gezien!!! en het is toch ook zoveel leuker om naast mijn naaimachine een mooi boek te hebben liggen in plaats van een laptop.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Hohooooo, boekenbeurs! Flipperflapper, mijn oortjes staan open!
    Ik ding maar al te graag mee naar de tickets, wie weet zie ik de naaiwonders dan es in 't echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Zelfs al zijn jullie mij enkel bekend door schrijfsels en foto's, ik ben plaatsvervangend trots bij het zien van jullie boek. Wij hebben al boekenbeurs-kaartjes, maar ik toast mee van thuis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Een beetje te laat, kan het nog ... ?

    BeantwoordenVerwijderen

Curieus naar wat jij er van vindt!