dinsdag 16 september 2014

Last call

Zeg 'handwerk' en 'mijn wereld op zijn kop' en mijn hoofd vliegt meteen terug naar 2012. Niet naar Zo Geknipt! - al was dat ook een handwerkavontuur om u tegen te zeggen - maar naar de lente van dat jaar.

Van Katoen. Zeven zotte geesten en 1 opperhoofd, zowaar nog zotter. Een handwerkevent voor het goede doel.

Bezoekersgetallen met drie nullen over de vloer in Gent, voor een dag vol workshops, handwerkshopping en randanimatie. Een dag met vele uitroeptekens, een dag waar ik hele pagina's over zou kunnen vullen maar waarvan ik enkel nog eens de conclusie zal herhalen: €60.000 euro. Voor een goed doel dat het waard was en waard is: Annick for Kenya is intussen een naaischool rijker.

Doe je mee? Nog 1 schepje er bovenop? Nog een keertje handwerk omdat het helpt?

Mamasha, de ongekroonde queen der ingenieus uitgedokterde ideeën, heeft alweer een plan. Een tombola, eentje die de moeite is. Op het Stoffenspektakel, vrijdag in Gent. Iets met een prijzenpot om u tegen te zeggen. Ik leverde zelf mijn bescheiden bijdrage: er gaat een winnaar naar huis met een boekenpakket waarin ook Zo Geknipt! zit. En een winnaar krijgt een pièce unique uit boek 2. Hupla, een kleine sneak preview krijgt u er gratis bij: deze schoudertas verhuist misschien wel van mijn schouder naar de uwe!

Untitled

Maar u mag zonder gène toegeven dat u liever de hoofdprijs wegkaapt!


Opgelet, voor wie Gent wat uit de richting ligt, of voor wie vrijdag werkendag is, is dit een last call!

Wie graag zijn steen bijdraagt via overschrijving, op die manier een duit in het Katoenen zakje doet en ook zijn kans waagt voor een van de prijzen, doet dat beter vandaag! Zo ben je zeker dat de verrichting nog op tijd ter plekke geraakt. Hoe je kunt deelnemen, lees je hier.

Ik wil best duimen dat vrijdag jouw geluksdag wordt.
Maar ik hoop vooral dat we Annick for Kenya opnieuw een stevige duw in de rug kunnen geven!

3 opmerkingen:

  1. Ik kan niet langs komen maar heb online lotjes gekocht!Leuke tas en ik kijk uit naar het volgende boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das mijn kleur die tas! Ik doe vrijdag zeker mee met een aantal lotjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Curieus naar wat jij er van vindt!