zondag 10 september 2017

Mix 'n Match: de ontknoping van de #summerchallenge!

Tijd om die zomeruitdaging af te ronden! We begraven dan wel die zomer, maar in schoonheid, met een hele hoop handgemaakte boekentassen die zich 's ochtends naar Vlaamse en Nederlandse scholen begeven. Ik was onder de indruk van jullie productiviteit! 

Als je op instagram zoekt op #mixnmatchsummerschallenge krijg je een bloemlezing, ik plukte er een paar plezante voor je uit.


Ontdek: flaflinkokarlienbuelensomaslintjesenzoankemorewatmaaktannsofiekatleen_vanroyanse.amourliloquickgoorellen

Maar wie wint er  nu inhoud voor die tas? 


Na een fijn en druk weekend stond er nog een loting op onze agenda! Ik knipte bij valavond - vandaar de korrelfoto's - alweer een vrolijke makend aantal kaartjes met namen van deelnemers.


Liv stopte ze in de Pack 'n Go die mee in de prijzenpot zit.


Roerde eens goed, en trok er 1 winnaar uit.


Ok. We geven toe. Het kind is maar matig geïnteresseerd in de puntjes op de I zetten en haar levensleuze is 'ok is ook al goed genoeg'. En school is nog maar net terug begonnen, dus dat hele jaar hoofdletters is nog niet terug geactiveerd. 


Maar u bent het vast met me eens dat ze ons probeert te vertellen: proficiat, Leen Pauwels! Jij wint een Lola Life Lines / Mind the Whale pakket om de schooltas mee te vullen!

7 opmerkingen:

  1. Proficiat aan de winnaar! Veel plezier ermee! Ik geniet elke dag van de schooltas als hij voor me stapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat aan de winnaar. Ik ben stiekem blij dat mijn 4 kleinkinderen al een nieuwe boekentas hadden. Zo kon ik voor mij de kleuterversie als handtas maken. En...het is momenteel mijn favoriete handtas ! Dankjewel Mind the Whale voor het schitterende patroon en de duidelijke werkbeschrijving.😍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige boekentassen zijn er gemaakt. Proficiat aan de winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is toch echt ne schone boekentas! Proficiat aan de gelukkige winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat aan de winnaar! En nog een hele dikke merci voor jou Riet! Ondanks het nodige gevloek is het een waar plezier om Lara met haar boekentas te zien rondlopen. Ze vindt ze nog altijd de mooiste van allemaal. Heerlijk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Curieus naar wat jij er van vindt!