dinsdag 26 mei 2009

Mooie liedjes



Ik trok nog wat foto's van Liv in haar wieg. En ik denk dat het de laatste zullen zijn.

De matras van de wieg is 60 cm lang. Liv meet er nu 58. 
Wie ooit mijn rapport onder ogen kreeg in de middelbare school, weet dat ik bezwaarlijk een wiskundewonder genoemd kan worden. 
En toch. 
Als ik die twee lengtes naast elkaar zie, is er iets in mij dat zegt dat die wieg hier niet meer lang zal staan. 

Voorlopig vertoont Liv nog enige opgekruldheid in haar beentjes. Dus een weekje zal nog lukken. Maar binnenkort vliegt de wieg dus de... . (Zolder op. Wou ik schrijven. Maar we hebben geen zolder. Daar moet ik nog eens diep over nadenken.)

Nog een paar foto's dus. En dan is het wiegeliedje uit.

4 opmerkingen:

  1. maar het blijft een prachtige wieg
    zeg en wat goed van je nacht
    hier is 5u nog steeds het maximum :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och, ik doe weer met je mee hoor! Die 7,5u was een toevalstreffer, vannacht waren het er ook weer gewoon 5 :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n mooie wieg!
    Waar hebben jullie die gehaald?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die wieg heb ik zelf gemaakt... 't Is te zeggen, tijdens mijn opleiding (ik studeerde productdesign) heb ik ze eens getekend, en daarna gemaakt met hulp van een boer-met-een-lasapparaat en een dame-die-kon-mandenvlechten. Want alleen was het me echt nooit gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen

Curieus naar wat jij er van vindt!