woensdag 15 december 2010

Een bevallige doch droeve assistente

Bij de vorige weggever deed ik er betrekkelijk lang over om Liv één naam uit de bokaal te doen trekken. Ik dacht, deze keer, ik pak het anders aan. Een beetje Lotto spelen. Met balletjes enzo. Ik zag dat wel zitten.

Liv niet.

Liv keek me aan met deze blik:


Even later werd die nog triester. En toen startte een droevige avond met een suf koortsig kindje op schoot. Omdat Zanne nog niet kan grijpen, gingen we noodgedwongen toch voor een digitale onschuldige hand.
Oontje, stuur me je adres, en ga alvast een blinde rits kopen!

9 opmerkingen:

  1. Oh, zeg, dat komt als een geschenk uit de hemel! Mijn rok zit half in elkaar, blinde ritsen liggen al eeuwen te wachten op het juiste voetje.
    Merci, merci, merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniaal...net op tijd om haar rokske af te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Achosie, dat snoetje..... mama, moet dat nou? ;-)
    Hoera voor de random number :-)
    Gefeliciteeeeeeerd!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awwww arm kind, ik hoop dat het alweer wat beter met haar gaat. En Oontje gefeliciteerd.
    ps het vorige berichtje sloeg nergens op vandaar dat ik het weghaalde :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hip hoi voor Oontje, wij zijn benieuwd naar het resultaat! En ik vind dat Liv er een echt snoesje uitziet. Ook al is ze ziekjes. Ook al draagt ze niet graag stolplooirokjes... ha. Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen

Curieus naar wat jij er van vindt!